środa, 30 października 2013

Lampy industrialne w twoim domu


Minęły już czasy, kiedy to lampy industrialne widywane były wyłącznie w barach i restauracjach. Coraz śmielej zaczynają pojawiać się nad stołami w naszych jadalniach czy też nad kuchennymi wyspami. Oto kilka przykładów jak przemycić trochę stylu industrialnego do naszych wnętrz.


Pinterest

www.decoescoop.com

www.adoreyourplace.com

Wyspy i półwyspy kuchenne to idealne miejsce na zawieszenie lamp w stylu industrialnym. Dzięki temu każda kuchnia nabierze charakteru.


Pinterest

Kolejny przykład to klasyczna lampa w stylu vintage w kolorze białym. Tym razem zawisła nad drewnianym stołem w jadalni.


Pinterest

 Te czarne lampy z wnętrzem w kolorze białym to klasyka. Tutaj nad stołem rodem z fabrycznej hali.


Pinterest

Na koniec coś dla odważnych :) Duże industrialne lampy, które nadadzą charakteru każdemu wnętrzu.


2 komentarze:

  1. Akurat jeśli takie lampy pasują nam do wnętrz to jak najbardziej na pewno warto jest je mieć. Ja jestem zdania, że na dzień dzisiejszy bardzo fajnym rozwiązaniem są taśmy LED. Ja je zamawiam bezpośrednio w https://sklep.neonica.pl/ i muszę przyznać, ze spełniają one wszelkie funkcje do jakich są stworzone.

    OdpowiedzUsuń